Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Β. Κικίλιας: Οι πρωταθλητές της χρονιάς βγαίνουν τον Γενάρη-Σύσκεψη με την ηγεσία του ΕΟΤ για τη στρατηγική του ελληνικού τουρισμού του 2023

«Οι πρωταθλητές της χρονιάς βγαίνουν τον Γενάρη» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στον ΕΟΤ, με τη συμμετοχή της προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου και του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάστηκε η στρατηγική του 2023 για τον τουρισμό.
Κεντρικός άξονας της στρατηγικής είναι η προβολή της Ελλάδας ως ενός ιδανικού τουριστικού προορισμού όλες τις εποχές του χρόνου. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας, η καμπάνια είναι διαρκής, 12 μήνες τον χρόνο, αφορά και τον χειμερινό τουρισμό, ενώ σημείωσε ότι το καλοκαιρινό προϊόν θα ξεκινήσει να προβάλλεται νωρίς την άνοιξη και, συγκεκριμένα, από την 1η Μαρτίου. «Η τουριστική περίοδος δεν σταματά και η θερινή περίοδος θα αρχίσει τον Μάρτιο για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα νησιά, αλλά και τους ηπειρωτικούς προορισμούς» υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού και τόνισε επίσης ότι στόχος είναι να αναδειχθούν και άλλες πόλεις, πέραν από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ως προορισμοί city break.
Εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε, ο κ. Κικίλιας σχολίασε ότι τα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό το 2022 ήταν εξαιρετικά (τα έσοδα από τον τουρισμό ξεπέρασαν κατά 3 δισ. ευρώ το στόχο του περυσινού προϋπολογισμού), παρά τις αντίξοες συνθήκες και, στο σημείο αυτό, ευχαρίστησε τόσο την πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου και τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, όσο και τους εργαζόμενους του ΕΟΤ, για την εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλαν. Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, το θετικό αποτέλεσμα, που καταγράφηκε, σημαίνει σημαντική στήριξη για την κοινωνία, την οικονομία, αλλά και για τη μέση ελληνική οικογένεια.
Η κ. Γκερέκου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά και απέδωσε τα εξαιρετικά αποτελέσματα στη συνεργασία, στο συντονισμό και στη συλλογική προσπάθεια. «Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε με αισιοδοξία και τη νέα χρονιά» συμπλήρωσε η κ. Γκερέκου και είπε ότι η εθνική πύλη προβολής της χώρας μας, που είναι ο ΕΟΤ, ενδυναμώθηκε τα τελευταία 3,5 χρόνια και συνεχίζει να ενδυναμώνεται.
«Για τον ΕΟΤ, η Ελλάδα είναι ένας τουριστικός προορισμός 12 μηνών και αυτή είναι η νέα στρατηγική του υπουργού, Βασίλη Κικίλια και του υπουργείου Τουρισμού συνολικά. Αυτή τη στρατηγική υλοποιούμε, κάνοντας καμπάνιες όλο τον χρόνο στο εξωτερικό και για τον χειμερινό τουρισμό και για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και για το καλοκαιρινό μας προϊόν, που είναι η ναυαρχίδα μας. Το 2023 μας βρίσκει ακόμα πιο δυνατούς ως τουριστικό προϊόν και ο ΕΟΤ εδώ και μήνες έχει προετοιμάσει τη στρατηγική του και την καμπάνια προβολής του» δήλωσε, από την πλευρά του, ο κ. Φραγκάκης.
Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ τόνισε ότι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators. «Συνεχίζουμε την προσπάθεια, η οποία φέρνει ήδη αποτελέσματα και στο κομμάτι της επιμήκυνσης της σεζόν και στην αύξηση των αφίξεων και των εσόδων για την ελληνική κοινωνία και οικονομία» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης.
Γ.Μπ.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ