Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Αυστρία: Η Ελλάδα στην κορυφή των κρατήσεων για το 2023 – Aπό τον Μάρτιο απευθείας πτήσεις σε 21 ελληνικούς προορισμούς

Πρώτη και με διαφορά από τους ανταγωνιστές της, η Ελλάδα είναι ο προορισμός που θέλουν να επισκεφτούν οι Αυστριακοί για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Αυτό προκύπτει -σύμφωνα με την Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Αυστρίας- από έρευνα/δημοσκόπηση του ταξιδιωτικού βαρόμετρου Reisekompass 2023 που δόθηκε πρόσφατα σε δημοσιότητα. Η έρευνα έρχεται να ενισχύσει την αισιόδοξη τάση της αυστριακής τουριστικής αγοράς προς την Ελλάδα, όπως αυτή διαμορφώθηκε ήδη από το 2022.

Το διάστημα μεταξύ Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2022 η τουριστική κίνηση από την Αυστρία προς ελληνικούς προορισμούς παρουσίασε σημαντική αύξηση 13,94% σε σχέση με το 2019, γεγονός που αποτυπώνεται στα επίσημα στοιχεία της Εθνικής Στατιστικής Υπηρεσίας της Αυστρίας, BUNDESANSTALT STATISTIK ÖSTERREICH-Statistik Austria.

Έτσι, σε συνέχεια της εξαιρετικά επιτυχημένης τουριστικής χρονιάς 2022, αισιόδοξα παρουσιάζονται τα μηνύματα της αγοράς και για την προσεχή τουριστική περίοδο, με την Ελλάδα να συγκεντρώνει το 21%, της τάσης των κρατήσεων για τις κύριες καλοκαιρινές διακοπές, ακολουθούμενη από την Ισπανία (9%), την Τουρκία (9%) και την Ιταλία(7%).

Ανάλογα θετικά είναι και τα μηνύματα από τους κύριους διοργανωτές ταξιδίων και τις αεροπορικές εταιρείες, με την πρωταγωνίστρια Austrian Airlines να ξεκινά ήδη από 26 Μαρτίου απευθείας συνδέσεις με 21 ελληνικούς προορισμούς: Αθήνα, Θεσσαλονίκη/Χαλκιδική, Καβάλα, Βόλος, Σκιάθος, Σκύρος, Πρέβεζα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, Άραξος, Καλαμάτα, Ρόδος, Κως, Κάρπαθος, Σάμος, Λήμνος, Μύκονος, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά.

Σύμφωνα με το Reisekompass (Ταξιδιωτικό βαρόμετρο) 2023, το οποίο έδωσε στη δημοσιότητα η Helga Freund, γενική δ/ντρια της Ruefa, της μεγαλύτερης αλυσίδας τουριστικών Γραφείων της Αυστρίας:
– Παρά τις αυξήσεις των τιμών, η επιθυμία και η δυνατότητα των Αυστριακών για την πραγματοποίηση ταξιδιών αναψυχής αγγίζει ένα νέο ρεκόρ, καθώς το 89% έχει προγραμματίσει ταξίδια τόσο στην Αυστρία όσο και στο εξωτερικό.
– Το 16% μάλιστα σχεδιάζει να παρατείνει τις διακοπές του και κατά τη διάρκεια της χαμηλής τουριστικής περιόδου.
– Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων επιθυμεί να ταξιδέψει τουλάχιστον δύο φορές με ελάχιστο προϋπολογισμό 1.700 ευρώ/άτομο, περίπου 150 ευρώ περισσότερο από το 2022.
– Τα 3/4 των ερωτηθέντων θα πραγματοποιήσουν διακοπές σε ευρωπαϊκές χώρες και το 23% σε μη ευρωπαϊκούς προορισμούς. Η μέση διάρκεια διακοπών είναι 18 ημέρες από τις οποίες οι 11 για τις κύριες καλοκαιρινές.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ