Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σαντορίνη: Το εκκλησάκι του Αγίου Στυλιανού και η πορεία του στο χρόνο

Πρώτο Σαββατοκύριακο του Φεβρουαρίου, με την κακοκαιρία «Μπάρμπαρα» να επηρεάζει τη χώρα μας, μια ομάδα τουριστών, βρίσκεται μπροστά την εκκλησάκι του Αγίου Στυλιανού στα Φηρά της Σαντορίνης, και απολαμβάνει το ηλιοβασίλεμα. Την στιγμή που όλα σχεδόν τα νησιά της χώρα μας, διανύουν την πιο «νεκρή» χρονικά τουριστικά περίοδο και ξεκινούν την προετοιμασία για την νέα σεζόν, που ανάλογα με την γεωγραφική περιοχή ξεκινά από τον Απρίλιο, η Σαντορίνη, «απλά ξεκουράζεται αλλά δεν κοιμάται», μάς αναφέρει χαρακτηριστικά ένας από τους μόνιμους κάτοικους του νησιού, που συναντήσαμε καθώς φωτογραφίζαμε το εκκλησάκι που βρίσκεται μπροστά στο Amelot Art Suites.. «Ακόμη και στην καρδιά του χειμώνα, αρχές Φεβρουαρίου που είμαστε σήμερα, το νησί παραμένει ζωντανό. Μπορεί τα σοκάκια να είναι σχεδόν άδεια, τα περισσότερα καταλύματα να έχουν κλείσει μόλις δύο μήνες πριν, αλλά τουρίστες από κάθε γωνία του κόσμου δεν σταματάνε ποτέ να έρχονται στο νησί. Στη διάρκεια των εορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς χρειαζόταν κράτηση σε εστιατόριο, καθώς οι αφίξεις ήταν πολλές για την εποχή και ο αριθμός των εστιατορίων δεν κάλυπτε τις ανάγκες», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Οι τελευταίες ήρεμες στιγμές της Σαντορίνης, καθώς σταδιακά από τις επόμενες εβδομάδες το κυκλαδίτικο νησί θα υποδέχεται ολοένα και μεγαλύτερο αριθμό τουριστών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η τελευταία τουριστική σεζόν για τα κρουαζιερόπλοια στην Σαντορίνη έκλεισε μόλις πριν μερικές εβδομάδες, στις 29 Δεκεμβρίου 2022, πιο αργά από ποτέ, ενώ οι πρώτες αναμένονται σε λίγες μόλις εβδομάδες!

Ο ναός του Αγίου Στυλιανού

Ποια όμως είναι η πορεία στο χρόνο του ‘Αγιου Στυλιανού που είναι θεμελιωμένο στο χείλος του γκρεμού και αποτελεί ένα από τα πιο φωτογραφημένα εκκλησάκια της χώρα μας, καθώς χιλιάδες τουρίστες από κάθε μεριά του κόσμου, το φωτογραφίζουν. Αναφέρεται για πρώτη φορά σε κατάλογο της Σαντορίνης που συνέταξε το έτος 1757 ο καθολικός αρχιεπίσκοπος Νάξου, Πέτρος Ντε Στέφανι. Η αρχιτεκτονική μορφή του ναού είναι σταυροειδής με τρούλο, θηραϊκού τύπου. Ο ναός, όπως αναφέρεται στην πινακίδα που είναι τοποθετημένη μπροστά στην εξωτερική του είσοδο, ήταν η ιδιοκτησία της οικογενείας Αντωνίου Δελένδα ή Κρίνου, του οποίου η απόγονος Φλώρα, σύζυγος Νικολάου Γ. Δελένδα, τον δώρισε το 1919 στον ιερέα Νικόλαο Φ. Δελένδα. Αυτός, με τη διαθήκη του, τον κληροδότησε το 1929 στην Καθολική Επισκοπή Θήρας. Το εκκλησάκι άντεξε στον σεισμό του 1956 και δεν καταστράφηκε. Επισκευάστηκε το 1988 και εορτάζεται στο 26 Νοεμβρίου.

Φωτογραφία- Ιερός Καθολικός Ναός Αγίου Στυλιανού-Φηρά Σαντορίνης

Αλ. Λιδωρίκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ