Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ρομπότ για room service και ψηφιακά check-in – Μεγάλες δυνατότητες χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στο τουριστικό προϊόν

Μεγάλες είναι οι δυνατότητες χρήσης ψηφιακών εφαρμογών στο τουριστικό προϊόν, καθώς τέτοιου είδους εφαρμογές για τον τουρισμό και τον πολιτισμό είναι διαθέσιμες για υποψήφιους επενδυτές, από πολλές ελληνικές επιχειρήσεις πληροφορικής στην Ελλάδα, από τις οποίες 57 είναι start-ups. 
Ο Σύνδεσμος μιας στάσης «One Stop Liaison Office» και η Αυτοτελής Διεύθυνση Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας ενημερώνουν τις τουριστικές επιχειρήσεις ότι η ψηφιακή τεχνολογία βρίσκει άπειρες λύσεις και εφαρμογές για συσκευές ή ψηφιακά εργαλεία στον τουρισμό.
Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η επικοινωνία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων μέσω ρομπότ συνομιλίας, τα ειδικά σταντ για ψηφιακά check-in, η χρήση του κινητού αντί για κλειδί, τα ρομπότ για room service και καθαριότητα και τα λογισμικά διαχείρισης εσόδων, που προβλέπουν τη ζήτηση των δωματίων και ορίζουν τις τιμές. Εντυπωσιακές, άλλωστε, χαρακτηρίζονται εφαρμογές, όπως η ψηφιακή αναγνώριση προσώπου για υπηρεσίες σε αεροδρόμια και ξενοδοχεία ή εμπειρίες εικονικής πραγματικότητας για τουριστικά αξιοθέατα και μουσεία.
«Υπάρχουν πάρα πολλές τεχνολογικές λύσεις που πρέπει πλέον να εντάξουν οι τουριστικές επιχειρήσεις στη λειτουργία τους ώστε να αυξήσουν το πελατολόγιό τους. Το γεγονός αυτό αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία και λόγω της μεγάλης ανόδου που παρουσιάζει ο τουρισμός το τελευταίο διάστημα», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η τεχνική σύμβουλος του Συνδέσμου μιας στάσης «One Stop Liaison Office» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Χριστίνα Λαγκάνη. Η ίδια αναφέρει χαρακτηριστικά ότι σε αναζήτηση του Συνδέσμου για τη διαθεσιμότητα αίθουσας συνεδριάσεων σε ξενοδοχεία, διαπιστώθηκε ότι οι κρατήσεις είναι πάρα πολλές και το ενδιαφέρον για τον συνεδριακό και αστικό τουρισμό πάρα πολύ μεγάλο.
«Η δυναμική του κλάδου είναι πολύ μεγάλη και κλιμακώνεται ακόμη περισσότερο, δεδομένου ότι κατασκευάζονται και πάρα πολλά νέα ξενοδοχεία στην πόλη. Η άνθηση αυτή αναδεικνύει την ανάγκη προσαρμογής των τουριστικών επιχειρήσεων στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της τεχνολογικής ανάπτυξης και την εισαγωγή ψηφιακών καινοτομιών στο περιβάλλον τους ώστε να προχωρήσουν πιο μπροστά από τις παραδοσιακές υπηρεσίες», προσθέτει.
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, από την πλευρά της, έχει εντάξει την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της καινοτόμου επιχειρηματικότητας στο πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2021-2027», με σκοπό τη βιωσιμότητα και ανθεκτικότητα του τουρισμού και την ενίσχυση του ρόλου του στην οικονομική ανάπτυξη, την κοινωνική ένταξη και την κοινωνική καινοτομία της περιοχής.
Συνεχή ενημέρωση σε θέματα καινοτομίας, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρίσκουν στην ιστοσελίδα του «One Stop Liaison Office» της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας https://www.ris3rcm.eu/, στην πλατφόρμα διερεύνησης τάσεων www.horizonscanning.gr και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ