Connect with us

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Π. Βαλαβάνης: Οι αρχαίοι δεν ήξεραν ότι θα μείνουν στην ιστορία

Τι συνέβη στην Ακρόπολη και από μυκηναϊκό φρούριο μετατράπηκε τον 8ο αι. π.Χ. σε ιερό; Γιατί 30 χρόνια μετά τα περσικά, η αθηναϊκή πολιτεία επέλεξε να δημιουργήσει τα μεγάλα οικοδομήματα που στέκονται μεγαλόπρεπα έως τις μέρες μας; Ποιος ήταν ο στόχος του οικοδομικού προγράμματος του Περικλή; Γιατί ο μεγάλος στρατηγός διάλεξε τον Φειδία και άλλους σπουδαίους δημιουργούς να το φέρουν σε πέρας; Τι συμβολίζει ο γλυπτός διάκοσμος των μνημείων του Ιερού Βράχου;

Λίγοι θα μπορούσαν να ανταποκριθούν με όρεξη, σαφήνεια και χιούμορ στον καταιγισμό ερωτήσεων που κάνει ένας φιλομαθής μικρός επισκέπτης του βράχου και του Μουσείου της Ακρόπολης -ακόμα κι αν πρόκειται για τις απορίες ενός μικρού ‘χάρτινου’ ήρωα. Ένας από αυτούς είναι σίγουρα ο Πάνος Βαλαβάνης, αρχαιολόγος, καθηγητής κλασικής αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, συγγραφέας επίσης βιβλίων που απευθύνονται σε παιδιά, όπως η «Ιστορία της Ακρόπολης. Εκεί όπου οι άνθρωποι συναντούσαν τους θεούς», που μόλις κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις Καπόν.

«Το βιβλίο προέκυψε ως συνέχεια του μεγάλου οδηγού ‘Ακρόπολη μέσα από το Μουσείο της’, που κυκλοφόρησε το 2015 επίσης από τις εκδόσεις Καπόν. Το σκεπτικό ήταν να βγει κάτι πιο ‘ελαφρύ’, που να διαβάζεται άνετα και από το ευρύτερο κοινό, αλλά και από τους μαθητές. Έτσι αλλάξαμε τη μορφή του και αντί για μια συνεχή διήγηση -όπως ήταν το πρώτο βιβλίο-οδηγός- επελέγη ο διάλογος. Αυτό είναι το ένα στοιχείο που το διαφοροποιεί. Το δεύτερο είναι η εικονογράφηση, που έκανε ο Κώστας Θεοχάρης. Έτσι έχουμε ένα εντελώς καινούργιο βιβλίο, το οποίο μέσα από μια πιο ανάλαφρη προσέγγιση ενημερώνει για όλα τα σοβαρά ζητήματα που αφορούν την ιστορία της Ακρόπολης», δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Πάνος Βαλαβάνης για το βιβλίο που, όπως και τα υπόλοιπα της παιδικής σειράς των εκδόσεων Καπόν, απευθύνεται σε μικρούς φιλοπερίεργους αναγνώστες, αλλά και σε μεγαλύτερα «παιδιά».

Όλα ξεκινούν από μια επίσκεψη στο Μουσείο και στον βράχο της Ακρόπολης ενός μαθητή, οι απανωτές ερωτήσεις του οποίου μπορεί να τρελαίνουν τον απόμαχο αρχαιολόγο που τον συνοδεύει, αποτελούν ωστόσο την αφορμή για να ανακαλύψουν -και μαζί και οι αναγνώστες – τα μυστικά που κρύβονται στα μνημεία. Τι εμπνέει άραγε τον αρχαιολόγο συγγραφέα που έχει ασχοληθεί δεκαετίες με την Ακρόπολη (και όχι μόνο); «Εδώ και χρόνια γράφω βιβλία για τους μαθητές. ‘Ο Λόφος με τα κρυμμένα μυστικά’ ήταν το πρώτο, το οποίο μετά από 25 χρόνια εξακολουθεί και εκδίδεται -μάλιστα τώρα βρίσκεται στη 12η έκδοση! Από τότε προσπαθώ να έρθω στη θέση των παιδιών. Βλέποντάς τα μέσα στα μουσεία, όπου λόγω επαγγέλματος βρισκόμαστε τακτικότατα και για πολύ ώρα, διαπίστωνα ότι έλειπαν κάποια σοβαρά βιβλία, τα οποία θα μπορούσαν να είναι εύληπτα και σαγηνευτικά για τους μικρούς επισκέπτες», απαντά ο Π. Βαλαβάνης στην ερώτηση του ΑΠΕ-ΜΠΕ. Και συνεχίζει:

«Συχνότατα τα υπάρχοντα βιβλία εξαντλούνται σε μια περιγραφική προσέγγιση των πραγμάτων. Εμείς εδώ προσπαθούμε να εξηγήσουμε γιατί γίνονται όλα αυτά τα πράγματα στην Ακρόπολη -τι συνέβη και από φρούριο που ήταν αρχικά κατόπιν έγινε ιερό, γιατί η αθηναϊκή πολιτεία αποφασίζει να δημιουργήσει αυτά τα μεγάλα οικοδομήματα, ποιος ήταν ο στόχος του οικοδομικού προγράμματος του Περικλή, γιατί επιλέγει τους συγκεκριμένους δημιουργούς και τις συγκεκριμένες αρχιτεκτονικές μορφές; Και ακόμα πιο σημαντικό, γιατί επιλέγεται αυτός ο γλυπτός διάκοσμος στα αετώματα, στις μετόπες και στη ζωφόρο. Τι θέλουν να δείξουν, για παράδειγμα, οι Αθηναίοι με τη διαμάχη Αθηνάς και Ποσειδώνα στο δυτικό αέτωμα του Παρθενώνα; Τι σημαίνει το δέντρο της ελιάς που τους προσφέρει ως δώρο;

»Πίσω από όλα αυτά υπάρχει ένα ολόκληρο σκεπτικό που από παλιά αλλά ιδιαιτέρως τα τελευταία χρόνια η έρευνα το εντάσσει στο πλαίσιο των πολιτικών βλέψεων της αθηναϊκής πολιτείας ή και του ίδιου του Περικλή, για την αντιπαράθεση με τη Σπάρτη και τη διεκδίκηση της πανελλήνιας ηγεμονίας. Στο βιβλίο προσπαθούμε να εξηγήσουμε τις αιτίες και τις αφορμές των συγκεκριμένων επιλογών και να δώσουμε στο ευρύτερο κοινό να τις κατανοήσει, με τρόπο εύληπτο και ευχάριστο. Γιατί πολύ συχνά όλοι μας παρασυρόμαστε μέσα ‘στο σύννεφο του υπέροχου μεγαλείου αυτών των μνημείων’, θεωρώντας ότι οι αρχαίοι δεν είχαν να κάνουν τίποτα άλλο παρά να δημιουργούν μεγάλα έργα για να μείνουν στην ιστορία. Όχι. Οι αρχαίοι δεν ήξεραν ότι θα μείνουν στην ιστορία και ότι θα τους μελετούμε μετά από 2.500 χρόνια. Οι αρχαίοι, όχι μόνον οι Αθηναίοι, αλλά όλοι οι Έλληνες, επέλεγαν συγκεκριμένες μορφές στην καλλιτεχνική τους έκφραση, γιατί ήθελαν να υπηρετήσουν άμεσες επιδιώξεις και να λύσουν τρέχοντα ζητήματα. Η επικαιρότητα των κριτηρίων στις επιλογές αυτές ήταν κάτι πάρα πολύ σημαντικό», επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Παρά το ‘βάρος’ των νοημάτων, το βιβλίο είναι κατανοητό και ευχάριστο -γεγονός που οφείλεται και στην εικονογράφηση και στην καλαίσθητη έκδοση, αλλά και στο ότι ο συγγραφέας το δημιούργησε με πολύ χαρά. «Εδώ θα ήθελα να σταθώ ιδιαιτέρως στην επιλογή του εικονογράφου Κώστα Θεοχάρη, τον οποίο δεν γνωρίζαμε προσωπικά ούτε οι εκδότες ούτε εγώ. Είδαμε τη δουλειά του και καταλάβαμε ότι είναι ένας καλλιτέχνης, ο οποίος μπορούσε σοβαρά πράγματα να τα δώσει με έναν πιο ελαφρύ τρόπο. Τελικά και ο ίδιος το χάρηκε και νομίζω πως το τελικό αποτέλεσμα δικαιώνει την επιλογή του ως εικονογράφου για το βιβλίο μας», υπογραμμίζει για τον συνδημιουργό της έκδοσης η οποία ανοίγει την … όρεξη για περισσότερη γνώση.

«Αν το καταφέραμε αυτό, τότε το βιβλίο πέτυχε το στόχο του. Γενικότερα, η δουλειά της εκπαίδευσης και όλων των δασκάλων δεν είναι να τα πούμε όλα. Είναι να ανοίγουμε την όρεξη των παιδιών, να ψάξουν παραπέρα και να τους δώσουμε τα ‘εργαλεία’, όχι τα τεχνικά -αυτά τα παιδιά τα ξέρουν καλύτερα από εμάς-, όσο κυρίως τον τρόπο σκέψης. Πώς, δηλαδή, μέσα από τα φαινόμενα, τα αρχαία κατάλοιπα, τις αρχιτεκτονικές και γλυπτικές μορφές, θα πάμε πίσω στο παρελθόν για να μάθουμε το γιατί, να δούμε τι ήταν αυτά που οδήγησαν τους ανθρώπους να κάνουν τις συγκεκριμένες επιλογές», τονίζει ο συνομιλητής του ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο οποίος αναφέρθηκε και στο νέο του «πόνημα» για παιδιά και μεγάλους, που αναμένεται σε λίγο καιρό να εκδοθεί.

«Πριν από δύο χρόνια αποκτήσαμε έναν σκύλο, ένα εξαιρετικό σκυλί, και με αυτή την αφορμή είδα ότι δεν υπάρχει στην ελληνική βιβλιογραφία ένα βιβλίο για τα σκυλιά στην αρχαιότητα. Με τις εκδόσεις Πρώτη Ύλη και την εικονογράφο Χαρά Μαραντίδου, η οποία έχει κι αυτή δύο σκυλιά -το είχαμε θέσει ως προϋπόθεση ότι για να το εικονογραφήσει κάποιος θα πρέπει να έχει σκύλο!- είμαστε τώρα στην τελική φάση να εκδοθεί ένα βιβλίο για τα σκυλιά στην αρχαιότητα με τις ωραίες ιστορίες και εικόνες τους», μας πληροφόρησε για τη νέα εικονογραφημένη έκδοση, που όμως δεν προέκυψε το ίδιο εύκολα με την «Ιστορία της Ακρόπολης». «Διάβασα πολύ μπαίνοντας στο καινούργιο θέμα, μελέτησα σε βάθος για να ξεκαθαρίσω τα πράγματα, να δω τι ακριβώς θα μπει στο βιβλίο, ποια θέματα θα αναπτυχθούν, τι εικόνες θα επιλεγούν. Μπορεί να πει κανείς πως την Ακρόπολη τη γνωρίζουμε -παρόλο που δεν μαθαίνεται η Ακρόπολη ποτέ! Αλλά για τα σκυλιά στην αρχαιότητα δεν είχα πολλές γνώσεις. Εν τέλει είναι μια δημιουργία που με γέμισε χαρά. Γιατί όταν ‘βουτάμε’ σε ένα νέο θέμα, είναι πάντα κάτι αποκαλυπτικό, ανοίγεται μια νέα πτυχή του κόσμου μπροστά μας», κατέληξε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο καθηγητής.

Ελένη Μάρκου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πρόσκληση σε ανοιχτή φιλανθρωπική εκδήλωση και παρουσίαση βιβλίου από την Film School “Hollywood Studio Thessaloniki”

Τη Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20.00 θα πραγματοποιηθεί φιλανθρωπική εκδήλωση στη Hollywood Studio Thessaloniki (Εγνατία 45).

Θα παρουσιαστεί το βιβλίο “Ήθος- Πάθος- Λόγος, το αρχαίο μυστικό της επιτυχίας” σε ένα διαδραστικό σεμινάριο με ελεύθερη είσοδο.

Όλα τα έσοδα της βραδιάς από το βιβλίο θα διατεθούν στο Σπίτι του Ηθοποιού, του οποίου η πρόεδρος, κα Άννα Φόνσου, θα παραβρεθεί στην εκδήλωση.

Η παρουσίαση:

Ο συγγραφέας, Λεωνίδας Γαλάνης, θα μας φέρει σε επαφή με το αρχαίο μυστικό της επιτυχίας και της ευδαιμονίας μέσα από μία καθηλωτική και απολαυστική παρουσίαση.

Το βιβλίο:

Το «Ήθος Πάθος Λόγος» εξερευνά το μυστικό της επιτυχίας από την αρχαιότητα μέχρι το… διάστημα.

«Από τον Σοπενάουερ μέχρι τον Μπρους Λι. Από τη μουσική βιομηχανία μέχρι την άγρια ζούγκλα. Από τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι… τον Μπάμπη. Το μυστικό, που ήταν κρυμμένο σε ένα εγχειρίδιο ρητορικής, ήρθε η ώρα να αποκαλυφθεί.»

Έχοντας ως βάση μια αληθινή ιστορία 2.400 ετών, εκείνη του απλού στρατιώτη, παρελαύνουν αναφορές στη φιλοσοφία και τη δράση του Αριστοτέλη, του Πλάτωνα, του Σωκράτη, του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Πλουτάρχου και πολλών άλλων, και μας οδηγούν σε νεότερους, όπως τον Τσιαλντίνι, τον Κόβεϊ, τους… Extreme.

Με απλό, ευχάριστο και ελαφρώς χιουμοριστικό τρόπο μεταφέρεται το μυστικό στον αναγνώστη, ώστε να είναι σε θέση να το εφαρμόσει άμεσα και εύκολα για την κατάκτηση της επιτυχίας και της ευδαιμονίας. Ένα βιβλίο που «δεν γνωρίζει ηλικίες» και μπορεί να φανεί χρήσιμο σε όλους.

Ο συγγραφέας:

Ο Λεωνίδας Γαλάνης έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων ως εκπαιδευτής management, πωλήσεων και marketing. Διατέλεσε στέλεχος σε πολλές εταιρείες και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Η Hollywood Studio Thessaloniki

Η Film School “Hollywood Studio Thessaloniki” (H.S.T), είναι η πρώτη ιδιωτική σχολή κινηματογράφου και τηλεόρασης που ιδρύεται στη Θεσσαλονίκη, μετά από 20 χρόνια.

Σκοπός της Σχολής “H.S.T” είναι να εκπαιδεύει τους σπουδαστές σε όλες τις ειδικότητες που αφορούν τον κινηματογράφο και την τηλεόραση.

Πληροφορίες
HOLLYWOOD STUDIO THESSALONIKI

Εγνατία 45, Θεσσαλονίκη
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 
2310 500 134
Ημέρα και ώρα παρουσίασης βιβλίου:
Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20:00

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

“Το χέρι” της Έφης Βετουλάκη στο Θέατρο Αθήναιον

Το Κινηματοθέατρο Αθήναιον παρουσιάζει ένα θεατρικό έργο, που πραγματεύεται την ενδοοικογενειακή βία μέσα από το πρίσμα του Θύτη.
Υπόθεση:

Στο αμφιθέατρο ενός Πανεπιστημίου, υποψήφιοι ψυχίατροι πρόκειται να παρακολουθήσουν μια συνεδρία της καθηγήτριάς τους με έναν επικίνδυνο γυναικοκτόνο. Κατά τη διάρκεια της συνεδρίας ο δολοφόνος ξετυλίγει το κουβάρι της ζωής του, τις πεποιθήσεις του και τα στερεότυπα που έχουν κτιστεί μέσα του από την παιδική του ηλικία. Ο θεατής διαπιστώνει ότι πολλές φορές ταυτίζεται ιδεολογικά με τον δολοφόνο. Η πλοκή εξελίσσεται με τέτοιο τρόπο, ώστε o θεατής να αναζητήσει το δικό του μερίδιο ευθύνης στη δημιουργία λανθασμένων στερεότυπων. Ποιος είναι τελικά ο θύτης;

Μορφές βίας που θίγει το έργο: Σχολικό Μπούλιγκ, συναίνεση στην ερωτική πράξη, λεκτική-σωματική-ψυχολογική-οικονομική-εργασιακή βία, την βία στα τραγούδια, βία κατά των ζώων, παιδική κακοποίηση.

Η παράσταση δεν είναι κατάλληλη για παιδιά ηλικίας κάτω των 12 ετών.

Συντελεστές
Κείμενο-μουσική:

Έφη Βετουλάκη
Παίζουν και σκηνοθετούν:
Νίκος Ζώκας (γυναικοκτόνος)
Μαρία Ιωαννίδου (καθηγήτρια Ψυχιατρικής)
Πιάνο:
Χριστίνα Βετουλάκη
Ηχογράφηση:
Δημήτρης Αδάμ
Ενδυματολόγος:
Καλλιόπη Ιωαννίδου
Φωτογραφία:
Κατερίνα Ναλμπάντη
Αφίσα:
ΔΙΕΚ Ευόσμου – Τμήμα Γραφιστικής: Στυλιανή Μουτάφη, Δημήτρης Μπιτζένης
Επικοινωνία / Δημόσιες Σχέσεις:
Έρη Χριστοφορίδου

Πληροφορίες:
Κινηματοθέατρο Αθήναιον 

(Βασιλίσσης Όλγας 35, Θεσσαλονίκη)
Κρατήσεις θέσεων:
6906467283
Ημέρες και ώρες παραστάσεων:
Δευτέρα, 25 Μαρτίου στις 20:00
Τετάρτη, 27 Μαρτίου στις 20:00
***
Δευτέρα, 1 Απριλίου στις 20:00
Τετάρτη, 3 Απριλίου στις 20:00
Τιμές εισιτηρίων: 
Γενική είσοδο: €10.00
Προπώληση εισιτηρίων: Στο ταμείο του Θεάτρου, στην more και στην goldmall
Πραγματοποιούνται παραστάσεις σε σχολεία και συλλόγους κατόπιν συνεννόησης στα τηλ: 6951761369 & 6972696055

Continue Reading

ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ

Πανελλαδική πρεμιέρα για την ταινία “Dolls of Dresden”: Οι κούκλες της Δρέσδης του Αλέξη Τσάφα στο Κινηματοθέατρο Αθήναιον Θεσσαλονίκης

Πανελλαδική πρεμιέρα κάνει στο Κινηματοθέατρο Αθήναιον Θεσσαλονίκης την Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 η ταινία “Dolls of Dresden” του Αλέξη Τσάφα. Μια ταινία για την ερωτική σχέση δύο γυναικών, το δικαίωμα των ομόφυλων ζευγαριών στην τεκνοθεσία, την τέχνη και τον έρωτα, γυρισμένη στη Θεσσαλονίκη και στη Δρέσδη.

Μετά το πέρας της προβολής θα πραγματοποιηθεί ανοιχτή συζήτηση με θέμα “Filming in Thessaloniki / from scratch to screen”. Στο πάνελ θα παρευρεθούν ο Δημήτρης Σταμπολής (Διευθυντής Φωτογραφίας), ο Απόστολος Καρακάσης (Πρόεδρος της Σχολής Κινηματογράφου στο ΑΠΘ) και ο Γιώργος Καλομενόπουλος (Παραγωγός, Media Expert). Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Νίκος Οικονόμου (Δημοσιογράφος).

Περίληψη: 

Η Άννα είναι μια νέα αντισυμβατική δημοσιογράφος που ζει στη Θεσσαλονίκη. Η γεννημένη στη Δρέσδη Lophilia, είναι μια ζωγράφος που με τον αιρετικό τρόπο ζωής της και την τέχνη της εντυπωσιάζει και προκαλεί. Η τυχαία συνάντηση των δύο γυναικών θα εξελιχθεί σύντομα σε μια βαθιά ερωτική σχέση με την προοπτική δημιουργίας οικογένειας.

Την προσέγγιση των δύο γυναικών θα διακόψει ο αιφνίδιος θάνατος της Lophilia. Η Άννα συγκλονισμένη από την απώλεια της φίλης της και γνωρίζοντας πόσο σημαντικό ήταν για τη Lophilia το σώμα της να αποτεφρωθεί, θα αναζητήσει στη Δρέσδη τον πατέρα της για να αποσπάσει την απαραίτητη συγκατάθεση του. Η συγκλονιστική εμπειρία της σύντομης γνωριμίας της με την Lophilia, θα καθορίσει τη μετέπειτα ζωή της Άννας.

Συντελεστές:
Σκηνοθεσία: Αλέξης Τσάφας
Σενάριο: Αλεξία Μπεζίκη, Αλέξης Τσάφας
Διεύθυνση φωτογραφίας: Δημήτρης Σταμπολής, Αντώνης Κουνέλλας
Μοντάζ: Σταμάτης Μαγουλάς
Ήχος: Σίμος Λαζαρίδης
Μουσική: Γιάννης Κονσολάκης
Παραγωγή: 2K Entertainment
Παραγωγοί: Γιώργος Καλομενόπουλος
Συμπαραγωγή: EKK, EΡT, ΕΚΟΜΕ, 2K FILMS, TWO THIRTFIVE (2|35), ABENTEUERFILM, The Travelling Cinematographer, NewBorn Filmproduktion
Συμπαραγωγοί: Arndt Schwering Schwering -Sohnrey, Δημήτρης Σταμπολής, Δημήτρης Αργυρίου
Κοστούμια: Πάνος Ζαχαράκης

Σκηνικά: Πηνελόπη Βαλτή
Μακιγιάζ: Σοφία Βουλαλά, Παρασκευή Χουρτσίδου, Steffi Dimitrow
Έτος Παραγωγής: 2023
Διάρκεια: 98′
Επικοινωνία: Κινηματοθέατρο Αθήναιον | Έρη Χριστοφορίδου

Παίζουν οι Ηθοποιοί: Χριστίνα Σωτηρίου, Αλεξία Μπεζίκη, Γιώργος Γλάστρας, Σωτήρης Ψαλτίδης, Aκύλλας Καραζήσης, Helga Werner, Peter Meinhardt, Carlotta Bähre, Αrndt Schwering-Sohnrey, Aκύλλας Καραζήσης

Λίγα λόγια για τον σκηνοθέτη

Ο Αλέξης Τσάφας γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε θέατρο και κινηματογράφο. Έχει σκηνοθετήσει τέσσερεις μικρού μήκους ταινίες, τρεις μεγάλου μήκους ταινίες μυθοπλασίας και τρία μεγάλου μήκους δημιουργικά ντοκιμαντέρ. Οι ταινίες αυτές συμμετείχαν σε πολλά διεθνή Φεστιβάλ και έχουν λάβει διάφορες διακρίσεις. Επί σειρά ετών έζησε και εργάστηκε στο Πράσινο Ακρωτήριο όπου δίδαξε κινηματογράφο. Ο Αλέξης Τσάφας είναι μέλος της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Φιλμογραφία 

•    2002 Χορεύοντας με τον Ραϊντέλ (ντοκ)
•    2005 The Μusic Cape (ντοκ)
•    2008 Mindelo – traz d’horizonte (ντοκ)
•    2011 A Menina dos Olhos Grandes
•    2015 Zenaida
•    2023 Dolls of Dresden

Πληροφορίες:
Κινηματοθέατρο Αθήναιον 

(Βασιλίσσης Όλγας 35, Θεσσαλονίκη)
Κρατήσεις θέσεων:
6906467283
Πανελλαδική Πρεμιέρα:
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024 στις 22:00
Τιμές εισιτηρίων:
Γενική είσοδο: 

€4.00
Προπώληση εισιτηρίων: 
more.comgoldmall.gr και στο ταμείο του Κινηματοθεάτρου Αθήναιον
Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ