Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Stoiximan AegeanBall Festival με 9 βραβεία στα Sports Marketing Awards

Ανάμεσα σε εκατοντάδες συμμετοχές, με πολύ έντονο ανταγωνισμό στον χώρο των ελληνικών αθλητικών διοργανώσεων και του sports marketing, η διοργάνωση μπάσκετ 3X3 στη Σύρο, το Stoiximan AegeanBall Festival κατάφερε να ξεχωρίσει για τις καινοτόμες υπηρεσίες που πρόσφερε σε επίπεδο Παραγωγής, Marketing, Χορηγιών, Επικοινωνίας και Social Media. 

Πιο συγκεκριμένα απέσπασε 3 Gold βραβεία στις κατηγορίες “ Most Innovative Use of Content Creators & Influencers for a Sports Related Activity”, “ Best Presence on Meta’s platforms” και “ Best Sponsorship Program/Strategy για Αθλητική Διοργάνωση/Εκδήλωση”, όντας αντίστοιχα, η καλύτερη διοργάνωση σε επίπεδο αξιοποίησης creators & influencers, έχοντας την καλύτερη παρουσία στα social media και υλοποιώντας την καλύτερη στρατηγική χορηγιών από κάθε άλλη αθλητική εκδήλωση. Παράλληλα, κατέκτησε 4 Silver βραβεία στις κατηγορίες “ Best Strategy for Branding”, «Ομαδικά Αθλήματα», “ Best Native Advertising Campaign” και “ Best Sponsorship Platform for Brand/Sponsor Engagement & Activation” ενώ έλαβε 2 Bronze βραβεία στις κατηγορίες “ Best Sports-Related CSR Campaign/Activity” και “ Kids/Youth/Grassroots”.

Η απόλυτα επιτυχημένη συνεργασία της Progame με τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου απέδωσε καρπούς και στο πλευρό της όλης καινοτόμας δράσης στάθηκαν ως συμπαραστάτες μεγάλοι χορηγοί, μοναδικοί συνεργάτες και κορυφαίοι αθλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Στο πλαίσιο των βραβεύσεων της διοργάνωσης, ο Πρόεδρος της Progame, κ. Φάνης Ξηνταβελώνης, δήλωσε: «Αποδείξαμε στην πράξη ότι η ιδέα του σπουδαίου αθλητή Γιώργου Πρίντεζη, δεν αφορούσε μια απλή αθλητική διοργάνωση στο νησί της Σύρου, αλλά ένα κοινωνικό γεγονός, που αγκαλιάστηκε από όλους. Είναι τιμή και χαρά μας που σε αυτό το επιτυχημένο ταξίδι πέρσι είχαμε ως συνοδοιπόρους μας μεγάλους χορηγούς όπως τη Stoiximan αλλά και στρατηγικούς εταίρους όπως τον Δήμο Σύρου – Ερμούπολης και την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου. Ευχαριστούμε όλους τους χορηγούς και συνεργάτες μας για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Progame, κ. Γιάννης Λάσκαρης, επισήμανε, ακόμη: «Ήταν μια κομβική χρονιά και ένα μεγάλο στοίχημα για εμάς, η επιστροφή του Stoiximan AegeanBall Festival στις συνειδήσεις όλου του κόσμου. Το καταφέραμε με τον καλύτερο και πιο εμφατικό τρόπο. Οι διακρίσεις αυτές μας γεμίζουν με χαρά και ακόμα περισσότερη όρεξη ώστε να εργαστούμε για τη χρονιά που έρχεται, καλώντας και πάλι όλο τον κόσμο στο πανέμορφο αυτό νησί της Σύρου. Με το μήνυμά μας ‘ζούμε για τον αθλητισμό’, αποδείξαμε ότι αν κάτι το αγαπάς πραγματικά και προσπαθείς καθημερινά για αυτό, τότε στο τέλος θα σου φέρει πίσω μόνο επιτυχίες». 

Διοργανωτές του Stoiximan AegeanBall Festival 2022 ήταν η Progame, ο Δήμος Σύρου – Ερμούπολης και η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ