Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Περισσότεροι από 330 ταξιδιωτικοί μπλόγκερς, δημοσιογράφοι και δημιουργοί περιεχομένου συγκεντρώνονται στην Πελοπόννησο για το συνέδριο TBEX Europe 2023, Peloponnese

Τα φώτα των προβολέων στρέφονται για τις επόμενες μέρες στην Πελοπόννησο, η οποία επενδύει συνεχώς στην προβολή και ανάδειξή της ως τουριστικού προορισμού. Αφορμή αποτελεί το συνέδριο TBEX Europe 2023, Peloponnese που αρχίζει στις 8 Μαΐου και κατά το οποίο, περισσότεροι από 330 ταξιδιωτικοί bloggers, δημοσιογράφοι και δημιουργοί περιεχομένου, θα συγκεντρωθούν στην Καλαμάτα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εργασίες μέχρι τις 11 Μαΐου. Για τις επόμενες τουλάχιστον 20 ημέρες, οι συμμετέχοντες θα διαχυθούν σε ολόκληρη την Πελοπόνησο αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

   «Είναι το μεγαλύτερο διεθνές συνέδριο που φιλοξενείται και αποτελεί μια εκδήλωση δικτύωσης για travel bloggers, δημοσιογράφους ταξιδιωτικού ρεπορτάζ και δημιουργούς περιεχομένου στα κοινωνικά δίκτυα αποκλειστικά για τον τουρισμό. Στην ουσία, όλοι αυτοί που θα συναντηθούν εδώ, περισσότεροι από 330 εγγεγραμμένοι, έχουν στο διαδίκτυο πάνω από 300 εκατομμύρια ακολούθους», αναφέρει μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού στην Περιφέρεια Πελοποννήσου, Άννα Καλογεροπούλου.

   Όπως επισημαίνει, ο κύριος όγκος των συμμετεχόντων προέρχεται από Αμερική. Υπάρχουν όμως συμμετοχές και από Ευρώπη σε ποσοστό 35% και ένα 10% από Ασία, ενώ οι Έλληνες είναι περίπου 30 άτομα.

   «Η πρωτοβουλία ξεκίνησε όταν είδαμε το συνέδριο στην Καταλονία, πέρσι, μετά την πανδημία. Είναι ένα συνέδριο που γίνεται τρεις φορές το χρόνο: ένα στην Ευρώπη, ένα στην Αμερική και ένα κάπου αλλού. Το διεκδικήσαμε και το πήραμε. Ο κύριος όγκος του αφορά τα ταξίδια εξοικείωσης σε όλους τους τουριστικούς προορισμούς της Πελοποννήσου. Διεξάγεται στην πόλη της Καλαμάτας και συμπεριλαμβάνει δράσεις δικτύωσης και φεστιβάλ γαστρονομίας στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας, για να παρουσιάσουμε τα προϊόντα μας τα τυποποιημένα, τις παραδοσιακές συνταγές μας και πιο σύγχρονες εκδοχές. Την εκδήλωση θα παρουσιάσει ο ηθοποιός Γιώργος Καπουτζίδης και περιλαμβάνει ζωντανή μουσική, χορευτικά σχήματα, παρουσία διαφόρων πολιτιστικών συλλόγων. Θα παίξουν πολύ δυνατές διαδικτυακές εικόνες. Το αποχαιρετιστήριο πάρτι θα γίνει στη Βέργα της Καλαμάτας, στις παρυφές του Ταΰγετου, από όπου η θέα είναι πολύ εντυπωσιακή», περιγράφει η κ.Καλογεροπούλου.

   Όπως υπογραμμίζει η ίδια, «είναι η πρώτη φορά που γίνεται μια τέτοια οργανωμένη προσπάθεια, με τόσους εταίρους του τουρισμού. Συμμετέχουν δήμοι, Περιφέρειες και ιδιώτες. Σημαντική είναι η συμμετοχή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, της Περιφέρειας Αττικής και της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας γιατι θέλουμε η Πελοπόννησος να προβληθεί ενιαία».

   Στο συνέδριο θα πραγματοποιηθούν b2b επαγγελματικές συναντήσεις για να παρουσιάσουν όλοι οι συμμετέχοντες φορείς της αυτοδιοίκησης (Περιφέρειες και δήμοι) τον προορισμό τους, θα συζητηθούν όλα τα νέα του κλάδου, οι τάσεις και οι προοπτικές της τουριστικής αγοράς.

   «Πρόκειται για μια πολύ στοχευμένη δράση, γιατί όσοι έρχονται στην Πελοπόννησο είναι στην πλειονότητά τους μεμονωμένοι και ανεξάρτητοι ταξιδιώτες, οι οποίοι επηρεάζονται κυρίως από το διαδίκτυο», υπογραμμίζει η κ. Καλογεροπούλου.

   «Το συνέδριο αυτό είναι εθνικής σημασίας και προβάλλει όλη την Ελλάδα. Είναι γεγονός ωστόσο, ότι το μερίδιο της Περιφέρειας Πελοποννήσου στο ΑΕΠ της χώρας είναι στο 2,6%, που είναι πολύ χαμηλό σε σχέση με τον τεράστιο αρχαιολογικό πλούτο που διαθέτει η Περιφέρειά μας. Διαθέτουμε το 50% των πιο σημαντικών αρχαιολογικών χώρων της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένης και της αρχαίας Ολυμπίας, που όπως είπα, δεν μπορούμε να τη διαχωρίσουμε. Γι’ αυτό γίνεται και η σύμπραξη με την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, γιατί μπορεί να χωριζόμαστε διοικητικά, αλλά το τουριστικό προϊόν είναι ενιαίο. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας ανέβηκε ο τουρισμός στην περιοχή μας αρκετά, καθώς θεωρήθηκε ασφαλής προορισμός – και από εδώ και μπρος, όλες αυτές οι παράμετροι θα λαμβάνονται υπόψη για τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού. Εμείς συνεχίζουμε και με στοχευμένες δράσεις, αξιοποιώντας τα ψηφιακά μέσα, να προβάλλουμε τον προορισμό μας, αλλά παράλληλα να βελτιώνουμε τις υποδομές μας και την προσβασιμότητα», προσθέτει η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού.

   Το συνέδριο θα υλοποιηθεί με την υποστήριξη του υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ, των Περιφερειών Δυτικής Ελλάδας, Αττικής και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, των δήμων Επιδαύρου, Ερμιονίδας, Βόρειας Κυνουρίας, Γορτυνίας, Τρίπολης, Ξυλόκαστρου – Ευρωστίνης, Ελαφονήσου, Μονεμβασίας, Σπάρτης, Καλαμάτας, Μεσσήνης, Πύλου – Νέστορος και Καλαβρύτων.

   Για την όσο το δυνατόν αρτιότερη διοργάνωση, συνεργάζονται ο Τουριστικός Οργανισμός Πελοποννήσου, τα Επιμελητήρια Αργολίδας, Αρκαδίας, Κορινθίας, Λακωνίας και Μεσσηνίας, όπως επίσης και οι κατά τόπους Ενώσεις Ξενοδόχων Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Λακωνίας, καθώς και ο κρατικός αερολιμένας Καλαμάτας «Καπετάν Βασίλης Κωνσταντακόπουλος».

   Παράλληλα, ήδη υπάρχουν χορηγίες από περισσότερες από 40 ιδιωτικές επιχειρήσεις, από την Ελλάδα και τον υπόλοιπο κόσμο, τόσο από τον τομέα του τουρισμού, όσο και από άλλους τομείς.

   Νικόλ Καζαντζίδου

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ