Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βιέννη-Ferien:Η Ελλάδα δημοφιλέστερος προορισμός των Αυστριακών για το 2024 – Διψήφια ποσοστά αύξησης προκρατήσεων

H Ελλάδα εδραιώνεται στην κορυφή της τουριστικής ζήτησης στην Αυστρία για το προσεχές καλοκαίρι με διψήφια αύξηση προκρατήσεων και πρόσθετα αεροπορικά δρομολόγια προς νέους ελληνικούς προορισμούς. Αυτό διαπιστώθηκε στην διεθνή τουριστική έκθεση Ferien 2024, που πραγματοποιήθηκε στην Βιέννη 14 έως 17 Μαρτίου. Αθρόα ήταν η προέλευση του κοινού στο περίπτερο του ΕΟΤ που συμμετείχε και εφέτος στην Έκθεση με διευρυμένη συμμετοχή.
Οι συνεκθέτες στο ελληνικό περίπτερο από τις Περιφέρειες Κεντρικής Ελλάδος, Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης, Θεσσαλίας, Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, τους Δήμους Βόλου-Πηλίου και Σκιάθου, την Κάρπαθο, τον Οργανισμό Τουρισμού Χαλκιδικής, τους ξενοδοχειακούς ομίλους Louis και Zeus και την Πανελλήνια Ένωση Camping, είχαν την ευκαιρία κατά την πρώτη ημέρα να πραγματοποιήσουν B2B συναντήσεις με τους επαγγελματίες του κλάδου.
H Ελλάδα κορυφαίος προορισμός για το προσεχές καλοκαίρι
Σύμφωνα με την έρευνα της TUI (αποκλειστικός εταίρος στη Ferien) αλλά και με τα αποτελέσματα των κρατήσεων που πραγματοποιήθηκαν στην Έκθεση, η Ελλάδα παραμένει με διαφορά ο δημοφιλέστερος προορισμός των Αυστριακών.
Οι κυριότεροι προορισμοί : Κρήτη, Ρόδος, Κως, Κάρπαθος, Κέρκυρα, Χαλκιδική.
Οι κρατήσεις στην TUI, παρουσιάζουν διψήφια αύξηση για το μεγαλύτερο μέρος των προορισμών (Gottfried Math CEO TUI Austria).
Η εξαιρετική πορεία των κρατήσεων κατέγραψε διψήφια αύξηση για ορισμένους προορισμούς καλύπτοντας μάλιστα ήδη το 70% του δυναμικού τους για το 2024. Αυτό επισημάνθηκε κατά τις κατ΄ ιδίαν συναντήσεις που είχαν τα στελέχη της Υπηρεσίας ΕΟΤ Αυστρίας με τους διευθυντές της TUI, Dertour (δεύτερος μεγαλύτερος διοργανωτής ταξιδίων), Springer Reisen και Ideal Tours.
Ιδιαίτερα ενθαρρυντική εμφανίζεται η πορεία των κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων στον μεγαλύτερο αερομεταφορέα της χώρας, Austrian Airlines, ο οποίος ξεκινά ήδη από 26 Μαρτίου απευθείας συνδέσεις με 21 ελληνικούς προορισμούς: Αθήνα, Θεσσαλονίκη/Χαλκιδική,Καβάλα, Βόλος, Σκιάθος, Σκύρος, Πρέβεζα, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Ζάκυνθος, ‘Αραξος, Καλαμάτα, Ρόδος, Κως, Κάρπαθος, Σάμος, Λήμνος, Μύκονος, Σαντορίνη, Ηράκλειο, Χανιά. Τα αεροπορικά δρομολόγια για Αθήνα παρουσιάζουν αύξηση +20% ενώ για Μύκονο θα πραγματοποιούνται 4 πτήσεις την εβδομάδα.

Νέοι προορισμοί

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η θετική απήχηση νέων προορισμών όπως της Σκύρου, της Λήμνου αλλά και της Θεσσαλίας με εβδομαδιαία πτήση από Βιέννη προς Βόλο (Austrian Airlines). Από πλευράς προορισμών, μεγάλη σημασία για την Υπηρεσία του ΕΟΤ Αυστρίας αποτελεί η διατήρηση και η εδραίωση της γραμμής Βιέννη – Βόλος αλλά και το άνοιγμα νέων γραμμών προς Λέσβο και Χίο.
Τέλος θετική η πορεία και στα νέα πτητικά προγράμματα προς Λέσβο (από Innsbruck), στις νέες γραμμές Innsbruck-Κάρπαθος, Linz-Σκιάθος ενώ ανοδική πορεία στη ζήτηση εμφανίζει η Ήπειρος, η οποία εδραιώνεται στην αυστριακή αγορά.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ