Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δ. Φραγκάκης : Η Ελλάδα είναι μεταξύ των πρωταγωνιστών στις διεθνείς εξελίξεις στον τουρισμό

Στο Νταβός βρέθηκε ο ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ που διεξάγεται κάθε χρόνο στην γραφική πόλη της Ελβετίας.   Ο κ. Φραγκάκης παρευρέθηκε στην καθιερωμένη συνέντευξη του Έλληνα Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη ενώ πραγματοποίησε σειρά επαφών. Μεταξύ άλλων συναντήθηκε με υψηλόβαθμα στελέχη  μεγάλων μέσων ενημέρωσης του εξωτερικού όπως την Wall Street Journal και το Bloomberg ενώ πραγματοποίησε σύσκεψη και με στελέχη της βρετανικής ομάδας Manchester United, με στόχο την αναζήτηση συνεργασιών και έξυπνων ιδεών προβολής της χώρας και προώθησης του τουρισμού της στο εξωτερικό. Παράλληλα μίλησε στο φόρουμ του Greek House παρουσία δεκάδων στελεχών του τουρισμού από το εξωτερικό.  Στην ομιλία του τόνισε μεταξύ άλλων τα εξής :


    “Η Ελλάδα ήρθε αντιμέτωπη με πολλαπλές κρίσεις τα τελευταία 3,5 χρόνια οι οποίες επηρέασαν και τον τουρισμό της: πανδημία, προσφυγική κρίση, πόλεμο στην Ουκρανία, ενεργειακή κρίση. Παρόλα αυτά με ένα πολύ συνεκτικό σχέδιο της κυβέρνησης του Κυριάκου Μητσοτάκη  καταφέραμε όχι απλά να κρατήσουμε όρθιο τον τουρισμό μας αλλά να τον καταστήσουμε πρωταγωνιστή των εξελίξεων σε ένα εξαιρετικά αβέβαιο περιβάλλον. Το 2022 ήταν η νέα χρονιά ορόσημο καθώς σήμανε την ολική επαναφορά της σημαντικότερης παραγωγικής δραστηριότητας της χώρας και άνοιξε τον δρόμο για το μέλλον. 
    Ειδικά στον ΕΟΤ καταφέραμε να συμβάλλουμε με τις δικές μας δυνάμεις στην βελτίωση της εικόνας της χώρας στο εξωτερικό και στην προβολή των πλεονεκτημάτων μας έναντι του ανταγωνισμού: με καμπάνιες, δράσεις, στοχευμένες ενέργειες και συνεργασία με αεροπορικές εταιρείες και tour operators. Δεν είναι καθόλου τυχαίο γεγονός ότι η χώρα μας κατατάσσεται πλέον μεταξύ των ελκυστικότερων προορισμών διεθνώς, ότι είναι στις πρώτες θέσεις προτίμησης των επισκεπτών από Ευρώπη και Αμερική, ότι έχει κερδίσει δεκάδες βραβεία και διακρίσεις στο εξωτερικό. Η Ελλάδα και στον τουρισμό ανοίγει νέους δρόμους, πρωτοπορεί και μπορεί και διαμορφώνει τις εξελίξεις”.   


O ελληνικός τουρισμός οφείλει να αναμετρηθεί με τις αδυναμίες του και να σταθεί καινοτόμος και αποτελεσματικός στις νέες προκλήσεις που είναι ήδη εδώ


“Όπως πρωταγωνιστήσαμε στις κρίσεις που αντιμετωπίσαμε έτσι θα προχωρήσουμε και στην επόμενη μέρα για να αντιμετωπίσουμε τις νέες προκλήσεις που έχουμε μπροστά μας. Από εδώ και πέρα, σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί διεθνώς, ο ελληνικός τουρισμός οφείλει να αναμετρηθεί με τις αδυναμίες του και να σταθεί καινοτόμος και αποτελεσματικός στις νέες προκλήσεις που είναι ήδη εδώ. Η μετάβαση στην βιωσιμότητα, η έμφαση στην ψηφιοποίηση υπηρεσιών, η επένδυση στην αυθεντικότητα της τουριστικής εμπειρίας αλλά και η έμφαση στην γνώση και τις δεξιότητες των ανθρώπων που εργάζονται στον κλάδο αποτελούν μεγάλα στοιχήματα για το πολύ κοντινό μας μέλλον. Ειδικά η βιωσιμότητα αφορά τόσο την προστασία του περιβάλλοντος όσο και την ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής μέσω του τουρισμού. Ένας στόχος δύσκολος αλλά απόλυτα εφικτός. Η επέκταση του τουριστικής περιόδου χωρικά αλλά και χρονικά με την ενίσχυση του χειμερινού τουρισμού, η ανάδειξη νέων περιοχών που θα μπορούσαν να αποτελέσουν νέους πόλους έλξης, η αύξηση του τουριστικού εισοδήματος και σε λιγότερο «αναγνωρίσιμες» τουριστικά περιοχές είναι προϋποθέσεις βιώσιμης επιτυχίας για την επόμενη μέρα.  


Είμαι αισιόδοξος ότι όπως τα καταφέραμε στην πιο δύσκολη περίοδο της πανδημίας έτσι και τώρα θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων. Θα δουλέψουμε πολύ και θα τα καταφέρουμε ξανά με την συνεργασία όλων: κεντρικού κράτους, αυτοδιοίκησης, θεσμικών φορέων, επιχειρήσεων και εργαζόμενων του κλάδου. Στο χέρι μας είναι να κερδίσουμε ένα μεγάλο στοίχημα για την χώρα μας που δεν έχουμε την πολυτέλεια να χάσουμε”, σημείωσε ο γγ του ΕΟΤ. 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ