Connect with us

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Γεωργία Κοντιζά ανοίγει τα χαρτιά της για την φιλοσοφία του πρώτου vegan ξενοδοχείου στην Ελλάδα, του Koukoumi Hotel

Tραπέζι με Vegan προϊόντα προσφέρει στους επισκέπτες του στη Μύκονο το Koukoumi Hotel, το πρώτο Vegan Ξενοδοχείο στην Ελλάδα που άνοιξε τις πύλες του πριν 4 χρόνια και συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στα δρώμενα του ελληνικού τουρισμού, συστήνωντας παράλληλα μια ξεχωριστή  ξενοδοχειακή μονάδα .

Μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Γεωργία Κοντιζά Managing Director του Koukoumi Hotel εστιάζει στην ανάγκη της Μυκόνου να παραμείνει ένας προορισμός με ξενοδοχεία που θα προσφέρουν ξεχωριστές εμπειρίες. Εστιάζοντας στη σημασία τέτοιων υπηρεσιών, υπογραμμίζει ότι οι φιλοξενούμενοί του Koukoumi Hotel  νιώθουν ευγνωμοσύνη και πολλές φορές αισθάνονται την ανάγκη να ευχαριστήσουν τους ιδιοκτήτες που δημιούργησαν ένα προστατευμένο μέρος για αυτούς (όπως δηλώνει και το όνομά του, Κουκούμι) και πολύ συχνά συγκινούνται.

Σε κάθε περίπτωση, η κυρία Κοντιζά τονίζει την αγάπη της Οικογένειας για την Μύκονο, που όπως λέει η φιλοξενία που σαν έννοια ήταν βαθιά ριζωμένη στο DNA από την γιαγιά, με την εγγονή Γεωργία Κοντιζά να συνδέει τον βιγκανισμό  με την φιλοξενία, μιας και η ίδια είναι χορτοφάγος. Ο βιγκανισμός στο ξενοδοχείο  αναλύεται σε τρεις άξονες: Σεβασμός και ενσυναίσθηση προς τα ζώα, το περιβάλλον, τον άνθρωπο και προάσπιση της υγείας του, τονίζει η κυρία Κοντιζά.

Για το 2024 τα μηνύματα είναι εξαιρετικά, πάντα σε ό,τι αφορά την επισκεψιμότητα στην Μύκονο και το βέβαιο είναι ότι οι επισκέπτες του Koukoumi Hotel θα απολαύσουν ιδιαίτερες γαστρομαργικές εμπειρίες.

Ακολουθεί η συνέντευξη της Γεωργίας Κοντιζά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ:

Πως αποφασίσατε να προσφέρετε κουζίνα vegan στους πελάτες σας; Τι ήταν αυτό που σας παρακίνησε;
Μυκονιάτες και από τους δύο γονείς μεγαλώσαμε στο νησί και θέλαμε να γυρίσουμε στον τόπο μας. Η αγάπη μας για το νησί μας, που έχει υποστεί πολλά, η φιλοξενία που σαν έννοια ήταν βαθιά ριζωμένη στο DNA μας από την γιαγιά μας, αλλά και το γεγονός ότι είμαι η ίδια  χορτοφάγος τα τελευταία χρόνια συνδέθηκαν και οδήγησαν σε μία απλή σκέψη. Τί θα ήθελα εγώ να έχω σε έναν ταξιδιωτικό προορισμό. Το να ακολουθεί κανείς αυτόν τον τρόπο ζωής προϋποθέτει ένα βαθμό προσπάθειας (προετοιμασία. Έρευνα, αγορές). Αν κάποιος κάνει αυτήν δουλειά αντί για σένα και εσύ στις διακοπές σου απλά χαλαρώσεις?
Δώστε μας ένα στίγμα τι σημαίνει Vegan κουζίνα για ένα ξενοδοχείο;
Ο βιγκανισμός στο ξενοδοχείο μας αναλύεται σε τρεις άξονες. Σεβασμός και ενσυναίσθηση προς τα ζώα, το περιβάλλον, τον άνθρωπο και προάσπιση της υγείας του.
– Προσπαθήσαμε όλες μας οι επιλογές να είναι φιλικές στο περιβάλλον. Χρησιμοποιούμε Βιολογικά προϊόντα, προτιμούμε τοπικά προϊόντα και ελληνικές εταιρίες για την ελαχιστοποίηση των μεταφορών. Επιπλέον το μενού μας έχει εποχικότητα. Αποφεύγουμε το πλαστικό στις συσκευασίες και το χαρτί, χρησιμοποιούμε ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά, διαθέτουμε βιολογικό καθαρισμό λυμάτων και επαναχρησιμοποιούμε το νερό για πότισμα του κήπου, διαθέτουμε ηλιακά πάνελς για ζεστό νερό χρήσης, πιστοποιημένα οικολογικά απορρυπαντικά για τον καθαρισμό του ξενοδοχείου, νερό που φιλτράρεται μέχρι και με επεξεργασία αντίστροφης ώσμωσης, κομποστοποίση, κάνουμε συστηματική ανακύκλωση συσκευασιών.
– Στο κουκούμι δεν θα βρει κανείς πουθενά ζωικά προϊόντα ούτε στην κουζίνα αλλά ούτε και στον εξοπλισμό. Όλα είναι Cruelty free, not tested on animals άρα, πουθενά δέρμα, μαλλί, πούπουλο, κρέας, ψάρι, θαλασσινά, γαλακτοκομικά, αυγά, κερί, μέλι, χαβιάρι κλπ. Η εξαιρετική λίστα κρασιών μας αποτελείται μόνον από πιστοποιημένα vegan κρασιά.
– Εξάλλου η χορτοφαγία είναι αποτοξινωτική, αντιγηραντική, αυξάνει την ενέργεια του οργανισμού και υποστηρίζει την ικανότητα του για αυτοϊαση. Το Koukoumi hotel και το εστιατόριο είναι 100% προσβάσιμο σε αναπηρικά αμαξίδια. Η ράμπα της εισόδου καθώς και οι δύο ανελκυστήρες διευκολύνουν την πρόσβαση προς τα δωμάτια, και τους κοινόχρηστους χώρους. Διαθέτει δύο τουαλέτες για το κοινό (με προδιαγραφές ΑΜΕΑ), καθώς και δωμάτιο ΑΜΕΑ
Τα κόστη σε σχέση με την παραδοσιακή κουζίνα είναι αυξημένα;
Παρόλο που δεν χρησιμοποιούμε ζωική πρωτεΐνη (κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, αυγό, τυρί αλλαντικά κλπ.) υπάρχουν κάποια από τα συστατικά που χρησιμοποιούμε τα οποία έχουν αυξημένο κόστος. Ωστόσο τα μεγαλύτερα κόστη αφορούν στο προσωπικό και τις εργατοώρες προκειμένου να γίνουν οι σχετικές προετοιμασίες. Το γεγονός ότι τα πιάτα μας είναι ως επί το πλείστον χειροποίητα και καθώς το τυρί, τα αυγά, το μπιφτέκι, η μπριζόλα, ο σολομός είναι χορτοφαγικές παρασκευές και όχι πρώτες ύλες, σημαίνει ότι το μαγείρεμα του συνιστά τέχνη υψηλού επιπέδου που απαιτεί εκπαίδευση και εξειδίκευση. Πρόκειται δηλαδή για μία μοναδική γαστρονομική εμπειρία.
Οι πρώτες ύλες σε μια Vegan Κουζίνα μπορούν να “παντρευτούν” με ελληνικά προϊόντα;
Τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε στο ξενοδοχείο προέρχονται κατά πολύ μεγάλο ποσοστό από Έλληνες παραγωγούς και σε κάποιες περιπτώσεις από ντόπιους όπως είναι πχ τα μανιτάρια, η μπύρα ή τα μυρωδικά από τον κήπο μας. Εννοείται ότι υποστηρίζουμε τις ελληνικές επιχειρήσεις για πολλούς λόγους και όχι μόνο στην κουζίνα μας. Προτιμάμε τα προϊόντα που βρίσκονται σε όσο μικρότερη ακτίνα γίνεται από το νησί της Μυκόνου για να μειώσουμε την επιβάρυνση στο περιβάλλον από την μεταφορά τους. Vegan πιστοποιημένα κρασιά από Έλληνες μικρούς παραγωγούς, λαχανικά, όσπρια, φρούτα, λάδι, διαλεγμένα με προσοχή για την φρεσκάδα και την αγνότητά τους. Ακόμη και τα κεραμικά πιάτα του fine dining menu και του menu degustation είναι χειροποίητα από την αδελφή μου που είναι κεραμίστρια και σε συνεργασία με την chef δημιούργησαν μοναδικά κομμάτια τέχνης ειδικά για το συγκεκριμένο concept.
Ποια η ανταπόκριση από τους πελάτες σας; Η vegan διάσταση της φιλοξενίας αποτελεί το συγκριτικό σας πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου σας; Πως συνδυάζεται με άλλες υπηρεσίες σας;
Οι φιλοξενούμενοί μας νιώθουν ευγνωμοσύνη και πολλές φορές αισθάνονται την ανάγκη να μας ευχαριστήσουν που δημιουργήσαμε ένα προστατευμένο μέρος για αυτούς (όπως δηλώνει και το όνομά του, Κουκούμι) και πολύ συχνά συγκινούνται. To ξενοδοχείο μας είναι wellness hotel και προσφέρει υπηρεσίες Spa (σάουνα, μασάζ, θεραπείες), διαθέτει πισίνα μαγνησίου, μεγάλο γυμναστήριο functional training, εντυπωσιακή Yoga Shala, personal trainer, yoga instructor, sound meditations cooking classes vegan κουζίνας και όλα αυτά με σεβασμό στο περιβάλλον, τα ζώα και τον άνθρωπο.
Δώστε μας ένα στίγμα της πελατειακής σας βάσης. Από ποιες χώρες προέρχεται. Οι Έλληνες τι μερίδιο έχουν;
Οι φιλοξενούμενοί μας είναι κυρίως ευρωπαίοι από την βόρια και κεντρική Ευρώπη. Αμερικάνοι και Ισραηλινοί (οι οποίοι φαντάζομαι φέτος δεν θα ταξιδέψουν). Οι Έλληνες αποτελούν πολύ μικρό ποσοστό στο ξενοδοχείο. Έρχονται ωστόσο στο εστιατόριο.
Πως βλέπετε το ξενοδοχείο χαρτοφυλάκιο της Μυκόνου;
Τα τελευταία χρόνια η αύξηση των καταλυμάτων στο νησί είναι δραματική. Εκτός από τις βίλλες και τα RBNB έχουν κατασκευαστεί και πολλά ξενοδοχεία. Θεωρώ ότι η Μύκονος πρέπει να παραμείνει το νησί του Boutique Hotel με το εξαιρετικό service και την προσωποποιημένη φιλοξενία. Δεν θα μου άρεσε να δω τεράστιες μαζικές ξενοδοχειακές μονάδες που συναντούμε σε μεγαλύτερα νησιά.
Έχετε εικόνα για τις κρατήσεις της νέας χρονιάς για εσάς;
Το Κουκούμι σαν καινούριο ξενοδοχείο έχει σταθερά ανοδική πορεία. Παρόλες τις πιέσεις της αγοράς (covid, πολέμους κλπ) δείχνει ότι το κοινό του το έχει αγκαλιάσει και έχει ήδη δημιουργήσει φανατικούς repeaters.
Κ.Χαλκιαδάκης

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Υψηλότερο ποσοστό των Γερμανών προτιμούν την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα της Γερμανικής Τουριστικής Ανάλυσης (Deutsche Tourismusanalyse 2024), η οποία δημοσιεύτηκε προχθές (16.04.24).

Συγκεκριμένα, το 3,5% των ερωτηθέντων στη Γερμανία απάντησε πως η Τουρκία είναι η πιο αγαπημένος προορισμός για διακοπές, ενώ το 2,8% απάντησε η Ελλάδα.

Ωστόσο, αναλυτές επισημαίνουν πως η διαφορά αυτή μπορεί να οφείλεται στο πολύ μεγαλύτερο πλήθος των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία σε σχέση με εκείνο των Ελλήνων μεταναστών.

Κατ΄ άλλα, η Ελλάδα αποτελεί τον έκτο πιο αγαπημένο τουριστικό προορισμό των Γερμανών, σύμφωνα με την ίδια έρευνα.

Πρώτος αγαπημένος προορισμός των Γερμανών είναι η χώρα τους (28,2%), έπειτα η Ισπανία (8,4%), ακολουθεί η Ιταλία (5,9%), η Σκανδιναβία (3,8%), η Τουρκία (3,5%), η Ελλάδα (2,8%), η Γαλλία (2,3%), η Αυστρία (1,8%) και τέλος η Κροατία (1,7%).

NEWSIT

Τουρισμός: Οι Γερμανοί προτιμούν περισσότερο την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα για τις διακοπές τους

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Προβολή των ελληνικών τουριστικών προορισμών στην Ρουμανία από την Choose Greece

Την ευκαιρία να προβληθούν οι ελληνικοί προορισμοί στην Ρουμανία έδωσε η εκδήλωση της Choose Greece, «Be Greek for a day», που έλαβε χώρα τις προηγούμενες ημέρες στο Βουκουρέστι, με στόχο την προώθηση ελληνικών προορισμών στη ρουμανική αγορά,  πάντα στο σταθερό πλαίσιο των ισχυρών δεσμών φιλίας μεταξύ Ελλάδας και Ρουμανίας. Ως επίτιμοι προσκεκλημένοι συμμετείχαν οι μεγαλύτεροι ταξιδιωτικοί πράκτορες από τη Ρουμανία, που έχουν αεροπορικώς Charter σε όλα τα ελληνικά νησιά, αλλά κυρίως στον προορισμό την Κρήτη.

H  Ελλάδα παραμένει διαχρονικά άλλωστε, έτσι και εφέτος, πρώτη επιλογή για τους Ρουμάνους τουρίστες. Μάλιστα,  ο Δήμος Βόλου και το Πήλιο ξεκίνησαν την τουριστική του προβολή για το 2024  από τη Ρουμανία  και οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα νέα στον τουρισμό και για τα πακέτα τουρισμού, που προσφέρουν οι ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις. Στις συναντήσεις B2B συμμετείχαν πάνω από 100 εκπρόσωποι τουριστικών πρακτορείων της Ρουμανίας και συγκεκριμένα από το Tez Tour, το Christian Tour, το Paralela 45, το Aerotravel, το JoinUp, το Holiday Office, τον Dertour, τη TUI Romania αλλά και από πολλλά άλλα. Από ελληνικής πλευράς ήταν μεταξύ άλλων το Επιμελητήριο Μαγνησίας, η Περιφέρεια Κρήτης, ο Δήμος Χανίων και φυσικά και ο ο διευθυντής του ΕΟΤ Ρουμανίας κ. Γ. Σταφυλάκης.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης έγινε παρουσίαση των στοιχείων για την πολύ μεγάλη αύξηση στις κρατήσεις από Ρουμάνους τουρίστες στο νησί της Κρήτης, στον Δήμο Βόλου και σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, καθώς και ένα προωθητικό βίντεο της νέας διαφημιστικής καμπάνιας του ΕΟΤ. Το roadshow συνεχίζεται και τον Απρίλιο 2024 με την διοργάνωση εκδήλωσης στις 11 Απριλίου στο Βελιγράδι.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

«Crete Sense the Αuthentic»: Η καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης για τη νέα τουριστική περίοδο

Με κεντρικό μήνυμα «Crete Sense the Αuthentic» η Περιφέρεια Κρήτης χτίζει μια καμπάνια που καλεί τον δυνητικό επισκέπτη να ανακαλύψει όλα όσα συνθέτουν τη μοναδική τουριστική εμπειρία της Κρήτης, με την υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη.
«Η Κρήτη ανοίγει την καρδιά της και είναι έτοιμη για ακόμα μια χρονιά να υποδεχθεί και να φιλοξενήσει με τρόπο μοναδικό και αυθεντικό τα εκατομμύρια των επισκεπτών από το εξωτερικό. Ένα νησί, μια ολόκληρη ήπειρος, όπως με συναίσθημα και όμορφες εικόνες στις βαλίτσες της επιστροφής, δηλώνουν χαρακτηριστικά, οι τουρίστες που επισκέπτονται το νησί μας. Η Περιφέρεια Κρήτης, με διακηρυγμένους και ρεαλιστικούς στόχους, συνεχίζει την υλοποίηση της πετυχημένης και πολλές φορές διακεκριμένης καμπάνιας τουριστικής προβολής», σημειώνει ο περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης σε δήλωσή του.

«Το μήνυμά μας φτάνει παντού. Στις πέντε ηπείρους, σε κάθε γωνιά του πλανήτη. “Φιλοξενία, άνθρωποι, ομορφιά, φύση ελευθερία, χαρά, χαμόγελα, γεύσεις, αρώματα. Σαν να κάνεις το γύρο του κόσμου σε ένα μέρος”, αυτός είναι ο τόπος που αυτές τις ημέρες με μεγάλες προσδοκίες εισέρχεται στη νέα τουριστική περίοδο.
Σε όλους τους ανθρώπους του τουρισμού, τους χιλιάδες εργαζόμενους, οι οποίοι αποτελούν τον κρίσιμο παράγοντα για την καθιέρωση της Κρήτης στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, στους συνεπείς και υπεύθυνους επιχειρηματίες του κλάδου ευχόμαστε μια καλή και επιτυχημένη τουριστική περίοδο», τονίζει ο Σταύρος Αρναουτάκης, υπογραμμίζοντας πως «και το 2024 οι επισκέπτες του νησιού μας θα αισθανθούν την αυθεντικότητα».

το βίντεο:

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Continue Reading

ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ